Magunkról
Domain, tárhely
Referenciák
Kapcsolat

Fõbb tevékenységeink:

 

Alkalmazásfejlesztés és rendszerintegráció

   Valljuk, hogy informatikai rendszerekre soha nem magukban, hanem valamilyen üzleti funkció megvalósítása miatt van szükség. Az IT infrastruktúra ennek megfelelõen csak az üzleti folyamatok megvalósítására szolgáló alapkörnyezet, és ezt kialakításakor is figyelembe kell venni. Ezt támasztja alá az is, hogy ahogy az egyes operációs rendszerek és alkalmazás szerverek újabb verzióinál egyre inkább összemosódik a határ infrastruktúra és üzleti alkalmazás között.

   Alkalmazásfejlesztési szolgáltatásainkat azon ügyfeleink számára kínáljuk, akik versenyképességüket akarják megtartani és nem csupán a hagyományos módszereket használni a legújabb verziójú környezetben.

   Ebben az értelemben az infrastruktúra kialakítása sem kizárólag technológiai kérdés, a szervezésnek, a környezet és a ki nem mondott elvárásoknak való megfelelésnek, kommunikációnak és az emberi tényezõk figyelembevételének legalább olyan fontos szerepe van.

a lap tetejére

Tervezés

   Az IT Support ügyfelei olyan vállalatok, akiknek az informatikai háttér versenyelõnyt jelent, ezért informatikai infrastruktúrájukat rendszerként és nem komponensek összességeként kívánják kialakítani.

   Az IT Support nagy tapasztalatokkal rendelkezik ilyen feladatok elvégzésében, hiszen munkatársaink között az átfogó szakismeretekkel rendelkezõ rendszermérnökök és az egy-egy rendszer tekintetében mély ismeretekkel bíró specialisták szintén megtalálhatóak. Mivel a tervezési feladatok során is projekt alapon (így csapatban) dolgozunk az elkészült tervek mind teljességében, mind mélységében alkalmasak a rendszerek megvalósítására, a megvalósítást minden esetben vállaljuk is, ha azt a megrendelõ igényli.

   Infrastruktúra tervezésben nagy tapasztalatokkal rendelkezünk az alábbi területeken:

a lap tetejére

Bevezetés és migráció

   Egy jó minõségû rendszerterv még nem garancia a sikeres bevezetésre és a felhasználók elégedettségének elnyerésére, pedig az infrastruktúra projektek általában minden felhasználót érintenek, így sikerük alapvetõen befolyásolja az IT vállalaton belüli megítélését is. Minden informatikai vezetõ rémálma az, hogy a tökéletes rendszerterv a megvalósítás során megvalósíthatatlannak bizonyul, a felhasználók "fellázadnak" a változás ellen, vagy csak nem hajlandók elkezdeni használni az újat. Mi tudjuk, hogy az infrastruktúra projekteknek csak a kezdete az, amikor elkészülnek a technológiai tervek és telepítésre kerülnek a rendszerkomponensek, az igazi feladatok ez után jönnek.

   Az IT Support egyik legnagyobb erõssége, hogy tisztában van ezekkel a kritikus sikertényezõkkel, pontosan ismeri az infrastruktúra projektek technológiai lépéseit és humán sajátosságait is. Projektjeink során kiemelt figyelmet fordítunk a felhasználókkal való kommunikációra, és a szükséges változások menedzselésére is. Szintén fontosnak tartjuk, hogy a megrendelõ IT vezetõi is követni tudják a projekt lefolyását, hiszen a sikeresség leginkább az õ bõrükre megy.

   Szintén fontos szempont, hogy a kialakított új rendszer mennyire teljesítõképes a napi üzemeltetés során is, ezért az üzemeltetésbe való átadásra is kiemelt figyelmet fordítunk. Erre az üzemeltetés és outsourcing tevékenység során nyert tapasztalatok szolgáltatják számunkra bevált módszereket.

   Az infrastruktúra projektekhez kapcsolódó tipikus alprojektek:

a lap tetejére

Technológiai tanácsadás

   Infrastruktúra projektjeink egyik legfontosabb tevékenysége - szûkebb értelemben - a technológiai tanácsadás, melynek során egy-egy konkrét eszközre specializálódott szakértõnk ad megoldást a felmerült kérdésekre és problémákra, biztosítva a magas színvonalú szakértõi projekt-támogatást.

   Eddigi projektjeink alapján tanácsadói tevékenységünk elsõsorban a következõ formákban jelenik meg:

a lap tetejére

Oktatás

   Projektjeinket a teljes életciklus lefedésével valósítjuk meg, így az általunk tervezett és megvalósított rendszerek bevezetése során az oktatás is a legfontosabb tevékenységek közé tartozik. Oktatáson a rendszerek ügyfélreszabott bevezetéséhez és az üzemeltetés személyi jellegû nehézségeinek csökkentéséhez kapcsolódó oktatásokat értjük, amelyekkel a rendszerek indításának és hatékony használatának sikerességét növeljük.

   Az IT Support kiforrott oktatási koncepcióval, segédeszközökkel és tananyaggal rendelkezik a bevezetett rendszerek megismertetéséhez. Az oktatás során a hangsúlyt a gyakorlati alkalmazásra helyezzük, tisztázott elméleti alapokon. A testreszabott rendszerekhez kapcsolódó tananyagokat az ügyfél igényei szerint alakítva készítjük el, elismert nemzetközi tananyagokra alapozva.